MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

tirsdag 10. august 2010


Hallooooooooooo............... På bildet i dag, ser dere hvor vanvittig flink jeg har blitt til å suge på sugerør, den flaska gikk rett ned.. Utrolig praktisk å kunne det... Men, dagene flyr..... Nå har jeg bare 2 dager igjen i barnehagen, det blir trist og veldig rart... Lurer på hva som venter meg på skolen????? I morra er det aller siste dagen med Linda, det er trist å si hadet til alle disse damene.. Men, trøsten er jo at Lyngdal ikke er så stor, så jeg treffer vel henne også i ny og ne...
Egentlig har det skjedd veldig lite i det siste, vi har vært mye hjemme, og da har jeg ikke så mye å blogge om.. Men, vet dere hva ????? Jeg har fått innkallelse til Rikshospitelet, merkelig for hverken Mamma eller Pappa visste noe om det.... Mamma har prøvd å finne ut av det, men det var ikke så lett i disse ferietider. Neste uke får vi svar på om det stemmer.. Det kan være, at de vil finne ut om jeg kan ha nytte av noe som heter "baklofen pumpe". Det er ei pumpe som ville tilført meg jevnlig med spasme medisin, men det tror ikke Mamma og Pappa vil være bra for meg, for da blir jeg så slapp.... Håper det ikke blir noe av det..... Vi får bare vente og se....
Ha en super, duper fin kveld folkens.... snakkes.................:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar