MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

onsdag 28. juli 2010

Hei alle sammen !!!!! Nå er det lenge siden dere har hørt fra meg, men nå ble du vel glad Mormor??? Ja, jeg er fortsatt på ferie, har det fortsatt veldig fint, jeg er i skikkelig feriemodus, sover lenge på morgenen og legger meg sent på kvelden.... Mye har skjedd siden sist jeg blogget. Tante Kristin reiste hjem, og nytt besøk ankom: Kristin Merete, Geir olav, Hanna og Julie (fam. Vikse) Trine. Jan-Arthur, Benjamin, Johannes og Miriam (fam. Nilsen) Vikse gjengen reiste hjem på mandag og Nilsen reiser hjem sammen med oss på fredag...

Vi har hatt mange fine opplevelser, og mange synes jeg er så skjønn. En dame ved bassenget, trodde vi var fra Sverige, siden jeg var så lys i håret og brun på kroppen.... Takke meg til.... Da vi var i Gibraltar, fikk jeg en suvenir av en mann i en butikk, kyss av ei dame på restaurant og vi måtte sende bilde av meg og en mann som het Eddie til han på mail.. Kort sagt, de liker meg godt her nede...

Men, nå skal det bli godt å komme hjem til Kitty og Noah, spesielt gleder jeg meg til¨å treffe Noah igjen... Jeg lengter til alle hjemme, ingen nevnt, ingen glemt....

Snakkes i Norge...... Ha det på badet............

1 kommentar:

  1. Ja du kan tro mormor ble glad , jeg har jo lengta veldig til dere spesielt til deg og Elisa. Kos dere den siste dagen i basenget men bli ikke våt på beina........klem fra mormor.

    SvarSlett