MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

fredag 11. juni 2010


Takk og lov, nå har Noah kommet hjem, endelig.................... Ja, dere kan tro jeg ble overrasket da Noah var med Mamma og hentet meg i barnehagen idag. Jeg ble så glad, jeg gadd ikke se på Mamma en gang, det var bare Noah jeg var interessert i (mamma ble litt sur, hun er ikke vant til å bli oversett av MEG). "Til lags kan man ikke alle gjøre". Jeg traff både tante Myrthle og onkel Morten også, jeg ble glade for å treffe de også, men Noah er favoritten. Han er "crazy bananas", han tøyser og tuller - han får mag til å knekke av latter.

I dag har jeg vært hos frisøren og klippet meg, da var og Noah med. Jeg ble skikkelig kul, maskinklipt og det hele.... Grønt i håret fikk jeg også......

I dag laget Mamma pizza til middag, den var kjempe god, Noah spiste 4 stykker, og jeg og Elisa spite ett hver. Har ikke han derre "spanjolen" fått mat i ferien, det så faktisk ikke sånn ut....... Tante My, er det sånn det er???????

I morra skal jeg til Alleen, for da er det "Barnas dag", da skjer det mange gøye aktiviteter for barna, det blir gøy..... Jeg og Mormor skal kanskje kjøpe ransel til meg også, det blir kuult............ Kanskje vi sees???????????????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar