MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

fredag 4. juni 2010

Helg!!!Tiden går jammen fort, nå er det alt helg igjen. I dag var jeg med Stina i barnehagen. Vi var ute i det fine været da Pappa hentet meg. Jeg hadde kortebukser på idag. Sommeren er virkelig en fin tid. Jeg og Pappa måtte jobbe i ettermiddag, plenen var blitt så lang. Jeg satt i sola mens Pappa kjørte plenklipperen. Jeg sa kjørte, det er ikke sånn en plenklipper som man sitter på, selv om jeg tror Pappa ønsker seg en slik. Kanskje Mamma også hadde blitt delaktig i plenklippingen da????? Nå ble det mye vas om plen og plenklipper , men av og til må man vase litt også.

Vi har ingen store planer for helga, men jeg håper vi finner på noe gøy, for det er kjedelig å ikke gjøre noe. Men, på mandag blir det i hvertfall gøy, da skal jeg på svømmekurs, det skal jeg fortelle mer om når jeg har vært der.................. God natt!! Snakkes!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar