MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

mandag 24. mai 2010

Hei og hå....!! For en vind, i dag har jeg vært nære på å blåse avsted flere ganger.
Jeg og Mamma tok oss en liten tur til Nakkestad i dag, det var koselig. Mormor og Matta har hytte der, de bor der nesten hele sommeren. Jeg har hatt en fin dag, hvor jeg har slappet av mye, så nå er jeg klar for ei ny barnehage uke. Blir en spennende dag i barnehagen i morra, da kommer det som nevnt tidligere,ei dame fra HABU. Jeg vet ikke om jeg treffer henne, eller om det bare er de voksne som skal snakke sammen. Denne uka skal jeg også bli bedre kjent med den andre assistenten min,(som skal passe meg på skolen) da skal jeg være mye på skolen. Håper det blir gøy, det gjør det nok......For jeg vet at hun er kjempe snill...... Ha en fin tirsdag, snakkes.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar