MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

onsdag 12. mai 2010

Hei og hå alle sammen.... Jammen ble det ikke sent i kveld også..... Men, det gjør ingenting, for jippi vi har jo fri i morra..... Det blir stas, da skal vi på slektstreff på pappas side, det blir koselig. Jeg lurer på om jeg skal ha med walkeren, vi skal jo være ute, da kan jeg jo springe litt.. Vi får se.... Vi skal i hvert fall grille, og ha med noe godteri.

I ettermiddag var jeg og Mamma ute jobbet i hagen, vi hadde egentlig tenkt å gå tur. Men ingen av tantene mine ville (t. Lene eller t My). Tante Lene skulle "gå tur" med korpset og tante Myrthle skulle på hytta. Snakk om prioriteringer, det skal jeg ikke glemme med det første... Er ikke jeg viktigst?????

I dag har jeg fått Pc nummer 2, endelig, da trenger vi ikke dra den frem og tilbake lenger. Nå blir det skikkelig øving. I slutten av denne måneden kommer det ei dame fra HABU som skal hjelpe oss videre med dataen. Hun har visst jobbet med denne type data før, så det blir gøy. Kanskje jeg skal få en snakkebok, den skal jeg forklare hva er en annen dag.... Ha en fin fridag i morra.....::)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar