MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 2. mai 2010


Hei! Der var du igjen. Håper du og dine også har hatt en fin dag. Det har jeg!! Jeg og Elisa skulle jo som sagt sove over hos tante My og Noah. Det gikk veldig fint. (Tante snorker ikke, jeg våknet hvartfall ikke, men det ble sagt at jeg gjør, merkelig...) Vi fikk en fin morgen, frokost og hopping på trampolina til Noah. Mitt og Elisa´s hår ble helt elektrisk. Jeg hadde piggsveis, Elisa fikk kjempeproblemer med å få ut klodder i håret sitt. Glad jeg ikke har 80 talls sveis, som pappa hadde i ungdommen..... Etter at pappa hentet meg, kjørte vi ut til Nakkestad. Der var grillen tent, og det luktet godt. Mormor og Matta var på plass. Tante Lene, onkel Alf Reiar og Daniel hadde tatt båten fra Farsund til Nakkestad. Tante My og Noah kom også. Vi spiste og koste oss ute i sola. Når de sjøfarende skulle gå, fulgte vi de ned til båten. Daniel kjørte rullestolen. Jeg ble helt vill. Daniel tøyser veldig med meg. Jeg er heldig som har så mange kule søskenbarn! Båten til onkel og tante var kjempefin. Jeg må prøve å smiske meg inn, slik at jeg kan bli med en tur til sommeren, tror det skal gå bra jeg. Da tror jeg det er på tide for meg å slutte av. Takk for idag! Vi prates!!
( På bildet i dag; meg og Daniel i farta...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar