MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

onsdag 14. april 2010

Hei og hå!!!!!!!!! Nå sitter jeg her på Mammas fang, og blogger. Jeg erter Mamma litt, for hun har ikke en like kul Pc som meg. Det hadde vært stilig, hvis jeg kunne blogge med øynene mine.... Kanskje en gang i fremtiden?????? Jeg, Elisa og Mamma og så på barne tv, men jeg tøyset og tullet når jeg satt på Mammas fang, så mye faktisk, at jeg fikk skikkelig skjenn....

I dag var jeg og Stina på besøk på skolen igjen. Og i dag morges ble jeg og Mamma skikkelig stressa, når Stina sendte melding om at vi skulle på skolebesøk om ikke lenge. Skal si Mamma fikk fart på seg, hun spant rundt, og jeg som ikke hadde spist frokost en gang. Helgigvis rakk jeg både skolen og frokosten. Mamma må sannelig skjerpe seg, og begynne å ha kontroll på sakene. Ja, ja,. Jeg hadde egentlig ikke så veldig lyst til å gå på skolen i dag, men det gikk ganske greit, jeg begynner å bli kjent med de som jobber på skolen også, jeg må nok innrømme at de er veldig snille. Elisa og Noah traff. jeg også, Noah hadde laget ett fint kort til meg, som jeg ble veldig glad for. Men, det er en lettelse å komme tilbake til den trygge gode barnehagen igjen. Nå for det være nok blogging for i dag, nå skal jeg sitte litt i Elisas fang, og tøyse og tulle litt med hernne.... God natt!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar