MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

mandag 26. april 2010

Hei igjen..... Håper alle har hatt ei fin helg???? Det har ihvertfall jeg, jeg har hatt ei super duper helg i Danmark, nærmere bestemt Blokhus. Vi reiste fredag ettermiddag, reisefølget vårt hadde kommet før på dagen, så da vi kom ned, ventet kjempe god supernachos. Vi er sannelig heldige som har så gode venner. På lørdag var alle barna, totalt 8 stk, med Pappaene i Aalborg zoo. det var veldig spennende, mange tøffe dyr, til og med isbjørn, trodde bare de levde på Nordpolen jeg.... Forundringens tid er ennå ikke forbi..... I mellomtiden var alle Mammaene på shopping i Aalborg, takk og lov at vi slapp å være med på det, det er kjedelig det.......Noen som er enig med meg????? Etterpå var alle barna og Mammaene i badeland, det er gøy, men jeg synes vannet var litt kaldt jeg, derfor badet jeg ikke så lenge..Men gøy så lenge det varte. På søndag koste vi oss i Blokhus, spiste is og kikket inn i noen få butikker (greit nok, når det ikke er så mange). Etterhvert kjørte vi til Løkken, der spiste vi middag, før vi kjørte opp til Ferja. Jeg var våken helt til klokka 12 på natta, "galneslig" sier Mamma, men jeg er en god rangler. I dag sov jeg til 11.......

Midt på dagen idag var jeg på helsestasjonen, for å treffe noen HABU folk, jeg begynner å bli litt lei av de, traff de jo akkurat på sykehuset. Det sa jeg faktisk fra om, og jeg var ikke samarbeidsvillig i det hele tatt. Men heldigvis kom Stefan også, da gikk det bedre. Jeg liker å sitte i Stefans fang....... Så det gikk jo egentlig greit det og... I dag var jeg bare 2 timer i barnehagen, det var ikke lenge, men jeg koste meg med Elisabeth den tida jeg var der.....Ha en fortsatt fin kveld, snakkes.......................

1 kommentar:

  1. Hei godt dere kom hjem fra Danmark. Det er kjedelig når dere er i
    Danmark og vi må være hjemme.. Hilsen Noah og tante My.

    SvarSlett