MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

tirsdag 30. mars 2010


Howdy cowdy!!! Nå har jeg endelig påskeferie, jippi....Nå skal jeg bare kose meg. Men, jeg har vært i barnehagen idag også, idag har både Elisabeth og Siv passet på meg. Jeg begynner sakte men sikkert og bli kjent med Siv; hun er snill!! I dag var siste dagen som Elisabeth skal passe på meg, det er trist å tenke på. Hvis du leser bloggen Elisabeth, vil jeg (Mamma og Pappa) si tusen takk for at du har passet på meg så godt. Men heldigvis treffer jeg deg fremdeles i barnehagen!!!

I ettermiddag har jeg vært hos Tante My og de, og spist middag. Onkel Morten, Noah, Karianne og Kristian hadde kavet seg ned fra Ljosland idag. Jeg merket at de trengte å komme seg ned til sivilisasjonen, de begynte å bli litt rare etter å ha vært der oppe siden lørdag.(Det hjalp heldigvis ganske fort.) Noah og Elisa er litt gale, og da blir jeg så vill at Mamma nesten ikke klarer å holde meg. Da skjenner Mamma på meg, men jeg vil ikke høre på henne....Det er gøy å være rampete. Snakkes!!!!!!

1 kommentar:

  1. Hei å hå.Heldiggris som nå har påskeferie, nå må du kose deg og være så rampete som du bare kan . Så må du gi Elisa en god klem fra mormor og matta vi skal kjøpe noe fint til dere når vi kommer hjem. Klem og kyss.

    SvarSlett