MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 28. mars 2010

Hei!! Idag har jeg hatt enda en fin dag... Deilig med helg! I dag sov jeg faktisk til nesten halv tolv( ny tid) Mamma og Pappa holdt på å få sjokk, de lurer nok på hvordan det blir når jeg blir ungdom, da kommer jeg vel til å sove hele dagen. Det var så vidt vi rakk middagen hos Tante Lene og Onkel Alf-Reiar. Det gjorde vi heldigvis, og det er jeg glad for, hjemmelaget lasagne, men for å være ærlig likte jeg desserten enda bedre, brownies og is. Den var det faktisk Elisa og Daniel som laget, de er råe på kjøkkenet.....

Siden jeg sov så lenge idag, fikk jeg lov til å være med på konsert ikveld. Det var i Frikirka med SUM. Jeg er litt itvil med hensyn til trommene, kan det være nødvendig?? Det bråker noe vanvittig. Og i begynnelsen hadde jeg mest lyst til å gå hjem, men når jeg fikk tenkt meg om, var det egentlig ganske greit likevel. Alternativet var jo å gå hjem å legge seg...

Idag har jeg ikke fått stått verken i ståstativet eller i walkeren min, sånn er det når man er på farten hele dagen. Pytt på, tar det igjen i morra i barnehagen. Til slutt idag, vil jeg takke for alle de fine kommentarene som blir skrevet på bloggen min, det er kjempe gøy å lese. Ikke minst er jeg glad for alle som er inne og leser bloggen, det er gøy å skrive, når så mange følger med..........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar